" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

wtorek, 9 października 2012

Życzę Ci...

Witam:) dzisiaj prosta karteczka z embossingiem w tle, przyozdobionym perełkami, które osobiście ubóstwiam, ponieważ dodają takiej elegancji...Użyłam również stempelka Lemonade, wczoraj szukałam stempli świątecznych no i natknęłam się na ten...w sumie posiadam go już kilka miesięcy, ale to jego debiut na mojej kartce...pozdrawiam.





Dziękuję, że do mnie zaglądacie...

5 komentarzy:

Mihaela pisze...

Such a beauty!!!

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Piękna! Bardzo lubię ten stempelek.Pozdrawiam

kasia23112511 pisze...

Faktycznie te perełki wyglądają bardzo elegancko :) Całość cudna :)

coops pisze...

so pretty margot,i love your embossing and pearls :D

xx coops xx

"Szalka" - Agnieszka pisze...

I ja dołączę do pochwał. Podoba mi się Twój styl !