" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

niedziela, 18 listopada 2012

18 urodziny...

Witam:) dzisiaj będzie nieco inaczej...tym razem nie świątecznie...i w zupełnie innym stylu:) zrobiłam kartkę na 18 urodziny ...w sumie to kartkoportfel :) myślę, że jubilat będzie zadowolony...zwłaszcza jeśli dorzuci się do niego odpowiednią zawartość ;) pozdrawiam

Hi my blogging friends:) hope you are all well today:) I have a little bit different birthday card  (for men) to share with you ...card looks like wallet:) hope you like it:) big hugs xxx








12 komentarzy:

Handmade By Doris pisze...

Margot to jest najlepsza kopia portfela jaką kiedykolwiek widziałam!!!
Jestem zachwycona!

Margot-craftcorner pisze...

Dziękuję Doris:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Świetny porfelik , też mam w planach zmierzyć się z tą formą.

coops pisze...

wow so stunning margot.the design is really fantastic ;D

xx coops xx

Handmade By Doris pisze...

Margot dostajesz ode mnie wyróznienie
odbierz proszę http://handmadebydoris.blogspot.com/2012/11/zostaam-wyrozniona.html
pozdrawiam

CarmenAlice pisze...

szaleństwo! ja byłabym zadowolona :)

Kasia B pisze...

Rewelacyjny portfelik, dopracowany w każdym szczgóle :)

Euphoria pisze...

Ale jaja! Wpadłam tu od Doris, bo Cię wytypowała i w pierwszej chwili myślałam, że pomyliłam blogi! Ten portfel tak bardzo podobny jest do prawdziwego, że myślałam, że trafiłam do kaletnika chwalącego się swoim rzemiosłem, a nie scraperki :D
Świetne dzieło, nie ma co! Dopisuję Cię do bloglisty i będę Cię mieć na oku :D

Anna L. Zaprzelska pisze...

Wow!!!! Rewelacyjny portfel - jak prawdziwy!!!

kasia23112511 pisze...

Portfel robi niesamowite wrażenie ;-) jestem pewna, że jubilata zachwyci niezależnie od pozostałej zawartości ;-)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Świetny portfel,pięknie wykonany.

el pisze...

piekny portfel ,pracochłonna praca.... niesamowita .... i tak bardzo realna