Przejdź do głównej zawartości

18 urodziny...

Witam:) dzisiaj będzie nieco inaczej...tym razem nie świątecznie...i w zupełnie innym stylu:) zrobiłam kartkę na 18 urodziny ...w sumie to kartkoportfel :) myślę, że jubilat będzie zadowolony...zwłaszcza jeśli dorzuci się do niego odpowiednią zawartość ;) pozdrawiam

Hi my blogging friends:) hope you are all well today:) I have a little bit different birthday card  (for men) to share with you ...card looks like wallet:) hope you like it:) big hugs xxx








Komentarze

Margot to jest najlepsza kopia portfela jaką kiedykolwiek widziałam!!!
Jestem zachwycona!
Świetny porfelik , też mam w planach zmierzyć się z tą formą.
coops pisze…
wow so stunning margot.the design is really fantastic ;D

xx coops xx
Margot dostajesz ode mnie wyróznienie
odbierz proszę http://handmadebydoris.blogspot.com/2012/11/zostaam-wyrozniona.html
pozdrawiam
Ala M. pisze…
szaleństwo! ja byłabym zadowolona :)
Kasia B. pisze…
Rewelacyjny portfelik, dopracowany w każdym szczgóle :)
Ale jaja! Wpadłam tu od Doris, bo Cię wytypowała i w pierwszej chwili myślałam, że pomyliłam blogi! Ten portfel tak bardzo podobny jest do prawdziwego, że myślałam, że trafiłam do kaletnika chwalącego się swoim rzemiosłem, a nie scraperki :D
Świetne dzieło, nie ma co! Dopisuję Cię do bloglisty i będę Cię mieć na oku :D
Anna Zaprzelska pisze…
Wow!!!! Rewelacyjny portfel - jak prawdziwy!!!
[Kasia] pisze…
Portfel robi niesamowite wrażenie ;-) jestem pewna, że jubilata zachwyci niezależnie od pozostałej zawartości ;-)
Świetny portfel,pięknie wykonany.
el pisze…
piekny portfel ,pracochłonna praca.... niesamowita .... i tak bardzo realna

Popularne posty z tego bloga

Congratulations Shabby Chic card / Lemoncraft DT

Hej kochani Dzisiaj super nowina ... ponownie dołączyłam do zespołu Lemoncraft . Na pierwszy ogień poszła kolekcja 'Yesterday' . Cudowna , delikatna i romantyczna ... perfekcyjna wręcz do dekorowania projektów w stylu shabby chic. Zapraszam Was do wspólnej zabawy na blogu Lemoncraft gdzie ruszyło właśnie nowe wyzwanie. Ja w ramach inspiracji stworzyłam kartkę ślubną. Hello Everyone I joined Lemoncraft DT and I would like to invite you to take part in our new challenge "Fresh "at Lemoncraft blog . I made beautiful, romantic Wedding card. I used gorgeous ' Yesterday ' collection which is absolutely perfect to decorate shabby chic projects.  Karteczkę udekorowałam również przepięknymi tekturkami BlooMar designs oraz kwiatem zrobionym ręcznie z papieru czerpanego przy pomocy wykrojnika Lady E Design. Całość lekko rozjaśniłam przy użyciu białego gesso . I also decorated the card with beautiful BlooMar designs laser cut chipbo

" Mr & Mrs " - Wedding / Anniversary card

Hej Kochani Dzisiaj kolejna piękna i delikatna kartka - tym razem w klimacie ślubnym. Kartka mocno warstwowa , w pastelowych odcieniach błękitu. Dodatkowo zapraszam Was na mój kanał na YouTube . Znajdziecie tam video tutorial jak wykonać taką kartkę .   https://youtu.be/voG6eSzJFJ4     Pamiętajcie aby w ustawieniach zmienić jakość z automatycznej na HD. Hi Everyone Today I would like to share with you beautiful Wedding / Anniversary card - " Mr & Mrs " - and step by step video tutorial on my YouTube channel   https://youtu.be/voG6eSzJFJ4   For the best video quality, select the HD version.    Kartka udekorowana tekturkami BlooMar designs oraz papierami Lemoncraft. Kwiat z foamiranu z wykrojnika Lady E Design. Card decorated with BlooMar designs laser cut chipboards and Lemoncraft papers. I made foamiran flower using Lady E Design.   Pozdrawiam  Hugs xx

Zaboxowany post...

Witajcie :) mam dla Was całe mnóstwo zdjęć :) pewnie zastanawiacie się cóż to za temat ... bo to będą zdjęcia boxów ... tak mnie naszło i zrobiłam kilka explodujących pudełek urodzinowych z przepysznymi babeczkami :) wszystkie wykonane z primowych papierków :) pozdrawiam :)