" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

piątek, 16 listopada 2012

Nadal świątecznie...

Witam:) dzisiaj krótki post ponieważ mam jeszcze mnóstwo pracy w moim królestwie:) ale jutro wieczorkiem zrobię sobie chyba wolne i nieco poleniuchuję :)mam dla was karteczkę świąteczną...taką bardzo skromną:)pozdrawiam i miłego weekendu...

Hiya crafty buddies! Well it's Friday...hura:)and I have another christmas card to share with you:)Have a fab weekend....Hugs xxx






5 komentarzy:

Mihaela pisze...

Very cute card!!!

ArtIs pisze...

W prostocie siła! Śliczna i taka elegancka:)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Ja mam wrażenie że karteczka jest bogata!Piękne dodatki pokryte złotem pełen glamour !

magdalena pisze...

Cudny klimat! Podoba mi się u Ciebie :)

coops pisze...

so beautiful margot.the vintage image is stunning :D

xx coops xx