" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

sobota, 8 grudnia 2012

Mroźnie...

Witam wszystkich:) słyszałam, że w Polsce zima na całego...troszkę zazdroszczę...ale tylko troszkę;)dlatego u mnie mroźna karteczka z poisencją  pociapaną gesso i brokatem oraz ice diamond:)życzę udanego weekendu:) dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

Afternoon all! I hope you're enjoying your saturday so far! I'm back again with another Christmas card:) thank you for stopping by...hope you like it:)




Kartkę zgłaszam na wyzwania  (I am entering this card into the following challenges):
Mroźno i śnieżnie - Paperia
Happy Holidays - Cheery Lynn Designs Chellenge Blog
Christmas cards/creations - Dies to die for

9 komentarzy:

Jodi pisze...

Beautiful card!! love the colors!!! Thanks for joining in the fun at Cheery Lynn Designs!

magdalena pisze...

Strasznie mi się podobają Twoje kartki, mają w sobie sporo elegancji... Zima na całego, ale póki co jest urocza :) Pozdrawiam.

Margot-craftcorner pisze...

Dziękuję Madziu:)bo ja to chyba w sumie jestem taka trochę wyluzowana elegantka:)a u nas pada:( i to deszcze a nie śnieg:(

ShoKa pisze...

Efektowne to ażurkowe tło! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Paperii! :)

coops pisze...

so stunning margot.fabulous design and i love your colours :D

xx coops xx

Kianel pisze...

Beautiful card and i so love the lattice and the colors!
Thanks for joining us at Cheery Lynn designs challenge this week!
Good luck!
Love from France, Kianel.

M. pisze...

Przepiękne, bardzo mi się podobają Twoje kartki. Takie właśnie lubię :), więc uważaj, będę obserwować Twoje poczynania :]

kasia23112511 pisze...

Oddam Ci trochę śniegu :D podoba mi się mroźność kartki i napis jest świetny!

Kasia pisze...

Świetna karteczka!