" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

niedziela, 9 grudnia 2012

Niby świątecznie a jednak nie...

Witam:) dzisiaj szybki post z karteczką przygotowaną na wyzwanie Scrapujących Polek- kartka nieświąteczna wykonana z papierów świątecznych:) do zrobienia swojej kartki użyłam papierów Kaisercraft- Dear Santa,złotego perłowego papieru...a  kwiatuszki zrobiłam sama:)pozdrawiam...

 Hello Everyone:) just a quick post today :) I have birthday card to share with you...I made my card using Christmas paper- Kaisercraft- Dear Santa and I'm entering into the Scrapujące Polki chellenge.






12 komentarzy:

Kasia B pisze...

przepiękna kartka, cudna kompozycja !!!

Josta pisze...

Jaka elegancka! Przepiękna! Nigdy bym nie pomyślała, że sama robiłaś te kwiatuszki - perfekcyjne!

CarmenAlice pisze...

cudna! kwiaty rewelacyjne!!!

Margot-craftcorner pisze...

Dziękuję za przemiłe komentarze:)kwiatuszki zawsze robię sama:)jeszcze się nie zdarzyło abym kupowała:)pozdrawiam

Marlou McAlees pisze...

wow!! this is so beautiful, love the colour combo :) :)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Niesamowicie ciepła kartka!
pozdrawiam
MZ

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Super wyszła, ja nie zdążyłam tym razem nic zrobić

coops pisze...

so gorgeous margot.wonderful design and i love the warm colours :D

xx coops xx

kasia23112511 pisze...

Bardzo mi się podoba, a kwiatuchy faktycznie cudne! ;-)

Handmade By Doris pisze...

Świetnie wyszła!

hania739 pisze...

Wspaniała karteczka, piękna kompozycja :))

SusanLotus pisze...

Fantastic creation!