Przejdź do głównej zawartości

Święta, święta i po świętach...

Witam po świętach:)mam nadzieję, że Wasze były bardziej udane niż moje...u nas święta wirusowe w tym roku...niemal całą rodzinę zaatakował rotawirus :(mnie męczy już od ponad 2 tyg...ustępuje i wraca ehhh ... w samą Wigilie dopadło mojego synka a w Boże Narodzenie męża i moją mamę...no co za pech:)ale wirusom mówimy Stop...a teraz coś bardziej twórczego...zrobiłam 2 karteczki urodzinowe dla mojej siostry i do kompletu przepiśnik ( miałam w planach sfotografować go w środku ale uwierzcie mi u nas ciągle pada i jest tak ciemno w ciągu dnia , że wyszły fatalnie:( ) Pozdrawiam serdecznie:)

Evening all:) hope you had a fantastic Christmas Day :) I have 2 Birthday cards and recipe book to share with you today:) hope you like it:) thaks for stopping by:)



Komentarze

Śliczności. A ta w bieli bardziej mi się podoba
coops pisze…
all so stunning and beautiful margot.your designs are gorgeous :D

xx coops xx
Magda Wisiorek pisze…
Świetny komplet, siostra była na pewno zachwycona! Kryształki bardzo zdobią, ciekawe rozwiązanie. Dużo zdrówka życzę :)
Epie pisze…
Hey Margot ,
Your cards are again gorgeous !!
Happy New Year , for you and your familie .
Greetzz Epie
widzę,że plany zrobienia przepiśnika doszły do skutku:) Gratuluję jest świetny!...a kartki jak zwykle cudowne:)
Wszystkiego naj... w Nowym Roku.
EwaJ pisze…
Bardzo ładne, ta na białym tle jest zachwycająca. Gratuluję.
[Kasia] pisze…
Fantastyczne prace! :) kolory, dodatki - super :)

Popularne posty z tego bloga

Congratulations Shabby Chic card / Lemoncraft DT

Hej kochani Dzisiaj super nowina ... ponownie dołączyłam do zespołu Lemoncraft . Na pierwszy ogień poszła kolekcja 'Yesterday' . Cudowna , delikatna i romantyczna ... perfekcyjna wręcz do dekorowania projektów w stylu shabby chic. Zapraszam Was do wspólnej zabawy na blogu Lemoncraft gdzie ruszyło właśnie nowe wyzwanie. Ja w ramach inspiracji stworzyłam kartkę ślubną. Hello Everyone I joined Lemoncraft DT and I would like to invite you to take part in our new challenge "Fresh "at Lemoncraft blog . I made beautiful, romantic Wedding card. I used gorgeous ' Yesterday ' collection which is absolutely perfect to decorate shabby chic projects.  Karteczkę udekorowałam również przepięknymi tekturkami BlooMar designs oraz kwiatem zrobionym ręcznie z papieru czerpanego przy pomocy wykrojnika Lady E Design. Całość lekko rozjaśniłam przy użyciu białego gesso . I also decorated the card with beautiful BlooMar designs laser cut chipbo

" Mr & Mrs " - Wedding / Anniversary card

Hej Kochani Dzisiaj kolejna piękna i delikatna kartka - tym razem w klimacie ślubnym. Kartka mocno warstwowa , w pastelowych odcieniach błękitu. Dodatkowo zapraszam Was na mój kanał na YouTube . Znajdziecie tam video tutorial jak wykonać taką kartkę .   https://youtu.be/voG6eSzJFJ4     Pamiętajcie aby w ustawieniach zmienić jakość z automatycznej na HD. Hi Everyone Today I would like to share with you beautiful Wedding / Anniversary card - " Mr & Mrs " - and step by step video tutorial on my YouTube channel   https://youtu.be/voG6eSzJFJ4   For the best video quality, select the HD version.    Kartka udekorowana tekturkami BlooMar designs oraz papierami Lemoncraft. Kwiat z foamiranu z wykrojnika Lady E Design. Card decorated with BlooMar designs laser cut chipboards and Lemoncraft papers. I made foamiran flower using Lady E Design.   Pozdrawiam  Hugs xx

Zaboxowany post...

Witajcie :) mam dla Was całe mnóstwo zdjęć :) pewnie zastanawiacie się cóż to za temat ... bo to będą zdjęcia boxów ... tak mnie naszło i zrobiłam kilka explodujących pudełek urodzinowych z przepysznymi babeczkami :) wszystkie wykonane z primowych papierków :) pozdrawiam :)