" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

piątek, 11 stycznia 2013

Babciowo i dziadkowo...

Witam późną wieczorową porą:) dzisiaj mój ulubiony dzień...raz, że piątek a co za tym idzie - początek weekendu...dwa to dzień zakupów- papiery, tasiemki, wykrojniki itp...nie mogę się doczekać dostawy:)poza tym ja nadal w temacie babciowo- dziadkowym:)pozdrawiam i miłego weekendu życzę:)ponownie dziękuję joligg za digi stempelki:)

Evening all:) I hope you all had a great Friday:) I have another two cards ( for grandparents ) to share with you today:) thank you for visiting my blog:)







7 komentarzy:

Dorota_mk pisze...

PRZEPIĘKNE !!!!!
To pierwsze słowo jakie mi się nasunęło :) Kartki sa niezwykłe, mają klimat, kwiaty cudowne, czy sama je robiłaś ?? wyglądają jak primowe....
Brak mi słów, jeszcze się na nie chwilę pogapię, jesteś dla mnie wielkim talentem :)
Pozdrawiam :)

Ewa Jurewicz pisze...

Wspaniała kolorystyka, świetna kompozycja i cudowne wykonanie!

Ewa S. pisze...

Dziękuję Ci najserdeczniej, że zrządzeniem losu trafiłaś do mnie, bo dzięki temu ja mogłam trafić tutaj. Kartka dla dziadków to kunszt elegancji, pomysłowości i wykonania. Już wiem, że takich cudeniek znajdę tutaj więcej, chociażby portfel na 18-stkę - jest obłędny! Zacznę od podróży w czasie i cofnę się wstecz na Twoim blogu, a potem z ogromną frajdą będę wpadała z odwiedzinami, bo bardzo mi się tu podoba.

Margot-craftcorner pisze...

Dziękuję za wszystkie tak miłe komentarze:) Dorotko kwiaty sama robiłam:)pozdrawiam:)

Mihaela pisze...

Great work, beautiful composition!!!

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Piękne!!!

coops pisze...

these are both stunning margot.gorgeous colours and i love your pretty designs :D

xx coops xx