" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

środa, 30 stycznia 2013

Baby shower...

Witam:) mam nadzieję, że Was dzisiaj nie zanudzę...ale będzie mnóstwo zdjęć:) wprawdzie przygotowałam dwie prace ale chciałam podzielić się z Wami wszystkimi szczegółami:) dziękuję, że do mnie zaglądacie i pozostawiacie miłe słowa:)

Evening Everyone:) hope you are all well today...I have two expoding boxes ( for baby boy and baby girl )to share with you ...hope you like them:) thank you for stopping by:)



















5 komentarzy:

CarmenAlice pisze...

Piękne upominki przygotowałaś, wersja dla chłopca bardzo mi się podoba.

Handmade By Doris pisze...

Piękne i słodziutkie.
Ja też się już od jakiegoś czasu do nich się przymierzam, ale chyba brakuje mi wiary w moje możliwości:)))

chanya13 pisze...

Śliczne!!! jednak różowy jest mi bliższy :)

coops pisze...

oh wow these are so stunning margot.really beautiful :D

xx coops xx

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Cudne pudełeczka!