" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

czwartek, 10 stycznia 2013

Powrót II...

Witam po dosyć długiej przerwie i życzę wszystkim szczęścia w Nowym Roku:) mam nadzieję, że pamiętacie jeszcze o mnie??i dziękuję za wszystkie odwiedziny podczas mojej nieobecności:) troszkę nas zawirusowało na koniec roku...a poza tym rodzice przyjechali w odwiedziny i chciałam jak najwięcej czasu z nimi spędzić:)przygotowałam na dzisiaj dwie karteczki na Dzień Babci z wspaniałymi sentymentami...i tu podziękowania dla joligg:)pozdrawiam i do następnego:)

Hi Everyone:) Happy New Year :) I'm back with another cards...hope you like it:) thank you for stopping by:) have a happy Thursday:)


Kartkę zgłaszam na wyzwanie Stylowa kartka dla Babci i Dziadka w scrapek.pl









6 komentarzy:

Handmade By Doris pisze...

Cudowne kartki!
Cieszę się, że już wróciłaś...i to w wielkim stylu:))

Jola Jolagg pisze...

Przepiękne, w każdym calu idealne!

CarmenAlice pisze...

Powrót w eleganckim wydaniu, piękne kartki. Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

coops pisze...

both so beautiful margot.gorgeous diecuts and i love your pretty flowers :D

xx coops xx

Gosza pisze...

Śliczne:)

Magda Matraszek pisze...

bardzo ładne prace, dziękuję za udział w zabawie! Magda.