" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Takie 2...

Witam:) mam nadzieję, że weekend był dla Was udany:)my trochę pojeździliśmy na sankach...w końcu:) nie ukrywam, że jak dla mnie weekend był stanowczo za krótki:( przygotowałam 2 karteczki...jedną na urodzinki dla kolegi mojego synka:) a drugą walentynkową...pozdrawiam ciepło i dziękuję za komentarze:)

Morning all :) I hope you all had a wonderful weekend...I am popping in to share another cards with you...birthday card and Valentines card...hope you like it:) thank you for visiting my blog:)







8 komentarzy:

Dorota_mk pisze...

świetne karteczki, zachwycam się szczególnie dziecięcą bo to bardzo trudny dla mnie temat :) super sobie poradziłaś :)

Margot-craftcorner pisze...

Dziękuję:)dla mnie dziecięce to też zupełna nowość...zresztą jak wszystko heh:)pozdrawiam:)

Handmade By Doris pisze...

Mnie także urzekła ta dziecięca kartka:)

CarmenAlice pisze...

Urodzinowa jest fantastyczna!

magdalena pisze...

Obydwie bardzo przyjemne w odbiorze, dziecięca radosna i szalona, miłosna w sam raz dawkuje uczucie, jest gorąco ale nie nachalnie ;)

hania739 pisze...

Obie są śliczne :))

coops pisze...

both so stunning margot.your designs are fabulous :D

xx coops xx

chanya13 pisze...

ale uśmiechnięta ośmiornica :) śliczne obydwie!!!