" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

wtorek, 12 lutego 2013

Lift project 2013 part 2

Witam:) dzisiaj zaprezentuję wam kolejną karteczkę , którą przygotowałam w ramach zabawy u Mamajudo:) tym  razem liftujemy przepiękną kartkę Magda(i)Leny:) zostałam poproszona o przygotowanie wyjątkowej walentynki i postanowiłam skorzystać z okazji...chciałam aby była czadowa i inna niż wszystkie oklepane walentynki...po prostu oryginalna:)pozdrawiam:)

Oto oryginał ( Magda(i)Leny)






A to już moja zliftowana walentynka:)





Hi Everyone:)hope you had great weekend:) I have Valentine's card to share with you today:) hope you like it:) thanks for popping by:)


9 komentarzy:

Josta pisze...

Pięęękna! Taka delikatna i romantyczna!

Gosza pisze...

Świetny lift! Bardzo mi się podoba:)

mamajudo pisze...

Super wyszło!
Dziękuję za udział w zabawie!

ivonno pisze...

Świetna, romantyczna walentynka:-)

magda pisze...

Bezbłędnie :)

Kasia B pisze...

Cudnie Ci ten lifcik wyszedł!!
Pozdrawiam :)

asia3city pisze...

tag serduszkowy... świetne rozwiązanie, a kwiaty jakby w gniazdku - ekstra

ArtIs pisze...

Śliczny lift!

Handmade By Doris pisze...

Pięknie wyszedł Ci ten lift!