" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

czwartek, 28 lutego 2013

Lift project part 4...

Witam:) po raz kolejny na ostatnią chwilę...nie wiem czy tylko u mnie czas tak leci??ale najważniejsze, że zdążyłam:)w tym tygodniu liftowaliśmy przepiękna pracę niezwykle utalentowanej Klaudii vel.kszp:) i jak zwykle sprawiło mi to wiele radości:) oprócz liftu przygotowałam jeszcze jedną kartkę na Dzień Matki:)

Oto oryginał...
 A tu mój lift...




I kartka na Dzień Matki...




 

12 komentarzy:

Ewelina pisze...

Wspanialy lift! Mam pytanie czy dobrze Ci sie pracuje z tym wykrojnikiem ktorego uzylas w lifcie?
Druga karteczka tez przesliczna. Pozdrawiam!

Margot-craftcorner pisze...

Dziękuję:) czy chodzi o wykrojnik spellbinders??muszę zawsze dwa razy przepuścić przez maszynkę...no i strzela okropnie...ale poza tym jest ok:)musimy kiedyś umówić się na wspólne kartkowanie:)pozdrawiam

Gosza pisze...

Piękny lift, i ta druga też mi się bardzo podoba!:)

Kasia B pisze...

Obie karteczki przepiękne:)
Pozdrawiam cieplutko :)*

artiza pisze...

cudne...motylaski takie zwiewne a wszystko perfekcyjne:) podziwiam niezmiennie

mamajudo pisze...

Piękne kartki obie!
Dzięki za wspólne liftowanie!

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczne, delikatne karteczki :)) Dziękuję za lift :) Pozdrawiam serdecznie!

Margot-craftcorner pisze...

Dzięki dziewczyny:)samo mi się uśmiecha jak czytam tak miłe słowa:)

coops pisze...

wow these are fabulous margot.your flowers are really beautiful :D

xx coops xx

Joanna pisze...

Obie kartki są bardzo ładne, świetny lift i cudna kartka dla Mamy :)

Handmade By Doris pisze...

Margot kartki sa cudowne!...a lift trafiony i fantastyczny!

Ewelina pisze...

Dziekuje za odpowiedz (takie mialam podejrzenia:)) Z wieka przyjemnoscia sie umowie na wspolne kartkowanie. Pozdrawiam serdecznie