" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

środa, 6 lutego 2013

Lift projekt 2013...

Witam:) dzisiaj przedstawię Wam dwie prace...pierwsza to lift karteczki Ani BRISES...z przyjemnością dołączam się do zabawy Lift Project 2013 Mamajudo...świetny pomysł i muszę przyznać przygotowanie tej kartki dało mi wiele radości...super zabawa polecam:) a druga to kartka dla maluszka...buciki które zamieściłam na kartce...zrobiłam na podstawie kursu ArtIs ...świetny...POLECAM:) ja swoje troszkę zmieniłam:) Pozdrawiam gorąco:)

Hi my blogging friends:)hope you all had a wondreful weekend:)I have two cards to share with you today...Wedding card and New baby card:)thank you for visiting my blog:)







19 komentarzy:

Mihaela pisze...

Very cute cards, love the papers!!!

adziamar pisze...

świetny lift
Pozdrawiam

Chasia pisze...

Piękne te karteczki! A lifcik Ci wyszedł cudowny!
Ponieważ spodobało mi się u Ciebie pozwoliłam sobie podglądać Cię w przyszłośi ;)

mamajudo pisze...

Świetny lift! Bardzo podoba mi się kolorystyka :)

Cieszę się, że dołączyłaś do zabawy :)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Obie piękne!

Handmade By Doris pisze...

Piękne!
Ta z bucikami powala:)))

Margot-craftcorner pisze...

Dziękuję dziewczyny za tak miłe komentarze:)ściskam:*

M. pisze...

Przepiękny plaster miodu :)

Dorota_mk pisze...

jaki cudowny lift, taka... może dla mnie... niespotykana kolorystyka, świetnie wygląda ...
a buciki słodkie ...
piękne i pracochłonne kartki :)

coops pisze...

oh wow both so stunning margot.your designs are fantastic ;D

xx coops xx

CarmenAlice pisze...

Świetnie poradziłaś sobie z liftem, kartka jest przepiękna i lekka. Kartka dziecięca przesłodka!

ArtIs pisze...

Żółty ma w sobie tyle ciepła... taka promienna jest Twoja karteczka. Śliczna! Bucikami się nie chwalisz a super wyszły!:)Pozdrawiam!

Ania Z. pisze...

Obie są śliczne!

Margot-craftcorner pisze...

Dziękuję Wam dziewczyny:)ArtIs miałam podesłać linka ale uwierz czasu brak...dzisiaj przez pieczenie faworków i innych frykasów czasu brakło na zamieszczenie posta:)ale bardzo dziękuję za kursik jeszcze raz:)

kasia23112511 pisze...

Ach chyba też muszę kiedyś spróbować zrobić te buciki ArtIsowe bo świetne są :) obie karteczki cudne!

hania739 pisze...

Cudne są obie, ale karteczka wykonana jako lift jest po prostu rewelacyjna :))

Margot-craftcorner pisze...

Dziękuję, dziękuję...kurs na buciki jest super:)bardzo czytelny:)pozdrawiam

Ewa S. pisze...

Bombowe kartki, a lift super, super.

Krótka;) pisze...

Rewelacyjna interpretacja pierwszej pracy - mi również osotatnio chodzi po głowie szary i żółć:) świetnie do siebie pasują:) a druga po prostu cudna! Muszę kiedyś skorzystać z tego kursu

PS: będzie mi bardzo miło, jeżeli weźmiesz udział w mojej zabawie:
http://krociutka.blogspot.com/2013/02/zapraszam-na-candy.html

Pozdrawiam!