" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

sobota, 16 lutego 2013

Mum & Dad part 2...

Witam:) dzisiaj kolejne karteczki z serii Mum & Dad:)papierki i stempelki tych samych firm co poprzednim razem:) chyba dopada mnie wiosenne przemęczenie...tylko gdzie ta wiosna??miłej niedzieli i dziękuję za miłe słówka pozostawione pod poprzednim postem:)

Hi my blogging friends:) I have another " Mum & Dad " cards to share with you today:) hope you like them...thanks for stopping by:)







5 komentarzy:

Gosza pisze...

Kolejne cuda. A ta dla mamy, po prostu boska!

Chasia pisze...

No te papierki masz świetne! Widać karteczki same Ci się z nich robią. Podoba mi się zwłaszcza ta dla taty - ten postarzany styl - mi się kojarzy z saloonem :)

Margot-craftcorner pisze...

Dzięki dziewczyny:)widzę, że Wy podobnie jak ja..." nocne Marki " jesteście:)pozdrawiam...

Handmade By Doris pisze...

To prawda że ta kolekcja wciąga.
Jak ja ją zakupiłam to od razu kilkanaście kartek zrobiłam i często do niej wracam:)))
Świetne karteczki!

Maggie pisze...

cudnee :D