" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

piątek, 8 lutego 2013

Resztkowa...

Witam:) dzisiaj krótko...ostatnio cierpię na chroniczny brak czasu...po ostatnim lifcie pozostały mi resztki papierów i postanowiłam je zużyć do końca...tak oto powstała kartka z okazji Dnia Matki:) muszę Wam się przyznać , że jestem w podłym humorze...można rzec w żałobie...jutro niestety weterynarz uśpi naszego ukochanego Nera ( pieska ) :( i tu następuje cisza i pochlipywanie....

Hi there:) I have another Mother's Day card to share with you:) have a nice weekend and see you soon:)




6 komentarzy:

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Piękna optymistyczna karteczka! Współczuję z powodu Nera.

OriBella pisze...

Fajny układ karteczki, nie pomyślałabym, że to z resztek:) trzymaj się jako.

Handmade By Doris pisze...

Świetna kartka i kolorystyka!
Współczuję ja też bym płakała. Mam w domu cztery pieski shih tzu i właściwie traktuję ich jak dzieci.
Pozdrawiam trzymaj się!

Margot-craftcorner pisze...

No Nerusia już nie ma...:( biedaczek miał niewydolność serca i dostał infekcji:(ale dziękuję Wam dziewczyny za słowa pocieszenia i pozdrawiam ciepło:)

CarmenAlice pisze...

sympatyczna karteczka, trzymaj się cieplutko :)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Przepiękna kartka!
pozdrawiam
MZ