" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

poniedziałek, 18 marca 2013

I po holiday-u...

Witam po długiej przerwie...:) od jutra zaczynam tworzyć a póki co pokażę kartkę, którą zrobiłam jeszcze przed wyjazdem do Polski:) wcześniej nic nie pisałam o wyjeździe ponieważ była to niespodzianka dla moich rodziców:) niespodzianka się udała ale cały wyjazd nieco pechowy...zamiast w Rzeszowie wylądowaliśmy w Krakowie...i zamiast na 16.00 byliśmy w domu o 20.00- masakra...dodam w drodze od 7.00 rano:( na dodatek mój synuś nabawił się zapalenia oskrzeli...więc pół urlopu spędziliśmy u lekarza...oczywiście antybiotyk...po którym dostał biegunki więc skończyło się na zastrzykach:( ale były też radosne chwile...spotkanie z rodzinką...szkoda,że czas tak szybko mija....pozdrawiam i muszę nadrobić wszystkie zaległości...poodwiedzać wasze blogi itd...




8 komentarzy:

Handmade By Doris pisze...

Śliczna karteczka!
...a tak zastanawiałam się co się z Tobą dzieje...a Ty w sumie byłaś bardzo blisko mnie:)))

donka66 pisze...

Piękna kartka, świetne połączenie kwiatów i wzorów na papierze :)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Śliczna!

CarmenAlice pisze...

Pięknie wyeksponowałaś papier Primy, minimum dodatków a efekt jest zachwycający.

coops pisze...

so beautiful margot.gorgeous pretty design and flowers :D

xx coops xx

Joanna pisze...

Bardzo ladna. Sliczna kompozycja.

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczna kartka, pięknie skomponowana! :)

Margot-craftcorner pisze...

Dziękuję Wam za tak miłe słówka:)thank you for lovely comment:)