" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

czwartek, 4 kwietnia 2013

Lift project 2013...

Witam:) wyrobiłam się...chociaż ostatnio zupełnie nie miałam czasu na moje hobby...znowu dopadły nas wirusy...a raczej mojego synka...i to przed świętami...więc to już drugie nasze zawirusowane święta:( ale jestem z nową kartką w ramach projektu Mamajudo:)tym razem liftowałam kartkę Nimuszki...kartka cudna i bardzo oryginalna jak wszystkie jej kartki:)

Oto oryginał Nimuszki:





I mój lift:





13 komentarzy:

Irena Tokarz pisze...

Śliczny lift, jestem pod wrażeniem :-)

Bea pisze...

Ślicznie!

Margot-craftcorner pisze...

Dziękuję:)

ArtIs pisze...

Prześliczna, podziwiam!

magda pisze...

Bardzo udany lift! Zachowałaś elegancki i zagadkowy styl :)

Pasja Kati pisze...

Pięknie wyszło :). Pozdrawiam

anias pisze...

Piękna kolorystyka,piękna kompozycja- miodzio po prostu :)
Pozdrawiam :)

nimucha pisze...

Śliczna! Bardzo mi się te dodatkowe smaczki podobają (taśma, perełki, ornament).
:)

Margot-craftcorner pisze...

Dziękuję za bardzo miłe komentarze:)

mamajudo pisze...

Fantastyczna! Ma klimat :)


Dzięki za udział w Lift Project ♥

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDNA!! I kolorki i kompozycja EKSTRA

Handmade By Doris pisze...

Piękny lifcik!!!

coops pisze...

so beautiful margot.gorgeous colours and i love the pretty flower :D


xx coops xx