" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

wtorek, 14 maja 2013

Liftuję Joannę...

Dzisiaj liftuję karteczkę Joanny w ramach zabawy u Mamajudo...Lift Project 2013:) Joasia znana jest z pięknych kartek i cudownych ręcznie robionych kwiatuszków :) Na mojej kartce również znajdziecie kwiatki mojej roboty, serduszko i motylek z masy plastycznej MS, papierki to Maja Design oraz Craft Creations:) pozdrawiam i życzę miłego dnia:)






A tu oryginał Joanny


11 komentarzy:

Kreatywny Zakątek (huanita7) pisze...

Jest śliczna! Bardzo ładne kwiatuszki- zazdroszczę umiejętności, bo mi jakoś nie wychodzą :( a to serduszko jest piękną "wisienką na torcie" :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Twoja wersja bardziej mi się podoba. Piękna kolorystyka!!

Joanna pisze...

Wspaniała. Kwiatki piękne :) Okienko z ozdobną ramką i sercem wygląda ślicznie.

Handmade By Doris pisze...

Cudownie wyszedł Ci ten lift! Serduszko jest urocze a kwiatki przecudne :)

renis pisze...

Świetny lift, kolorki piekne!!1

Epie Posthumus pisze...

Gorgeous card , Margot ,I like the
beautyful color of the flowers !

Hugs Epie

CarmenAlice pisze...

rewelacyjny lift!

Chasia pisze...

Najbardziej podobają mi się te wszystkie kwiatki. Bardzo ładnie wyszły i nadały charakteru pracy. Dopełnieniem są cudne, pastelowe papierki.

evela pisze...

piękne te Twoje kwiatki.
może się skusisz na zrobienie kursu:)

coops pisze...

wow so stunning margot.i love your framed heart and beautiful flowers and design :D

xx coops xx

ivonno pisze...

Serce piękne, ale też cała jego oprawa:-)