" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

czwartek, 9 maja 2013

Z Matildą...

Witam:) dawno mnie nie było...ale u nas w końcu zaświeciło słonko...ba zrobiło się nawet ciepło...więc korzystałam bo pogoda w Anglii zmienną jest:)a w dodatku miałam problem z załadowaniem zdjęć do posta...z tego co wiem nie ja jedna:) ale do rzeczy:)zrobiłam pudełeczko urodzinowe dla dziewczynki...wykorzystałam między innymi grafikę Janet, papierki Craft Creations, tasiemkę dekoracyjną...kwiaty ręcznie robione ( również ten materiałowy ). Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa pozostawione pod ostatnim postem:) 














7 komentarzy:

CarmenAlice pisze...

Cudne pudełko, tort w środku wygląda bajecznie!

Irena Tokarz pisze...

Śliczne pudełeczko, kolorystyka, torcik. Bajka :-)

Handmade By Doris pisze...

Prześliczne pudełko...a kwiaty jak kupne..cudowne!

artiza pisze...

ależ cudne...zaiste ŚLICZNOŚCI:)

el pisze...

słodkie pudełeczko

coops pisze...

wow so stunning margot. really fantastic design and I love the sweet image and details :D

xx coops xx

Kasia B pisze...

Cudne!!
nie mogę oczu oderwać...
Pozdrawiam :)