" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

niedziela, 23 czerwca 2013

Wyzwaniowe LO...

Witam :) i znowu się bawię...tak bo robienie scrapa to dla mnie świetna zabawa :) tym razem oprawiłam fotkę z moich tańców wyginańców żonkowo- mężusiowych :) po prostu HAPPY MOMENTS :) LO zrobiłam w ramach wyzwania na blogu LIFT SUMMER CRAFTS do mapki którą przygotowała Karola Witczak...aż mam tremę ...bo to mój trzeci scrap...a oceniać go będą same niezwykle utalentowane osóbki :) pozdrawiam  :)
Zdjęcia nie takie jakie bym chciała...ale angielska pogoda nie pozwala zrobić lepszych :(









5 komentarzy:

Denise Price pisze...

I did not realize that you are also a scrapboker. Your scrapbook page is as beautiful as your cards!

magda pisze...

Zatrzymana w scrapie chwila, to jest to. Pozdrawiam :)

CarmenAlice pisze...

delikatny i mega romantyczny

Tusia Lech pisze...

Jaki śliczny! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na Lift Summer Crafts :)

coops pisze...

so stunning margot.wonderful photo and your details are beautiful :D

xx coops xx