" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Z letnią paletą...

Jeszcze dzisiaj zmajstrowałam LO w pięknych letnich kolorkach...muszę wywołać więcej fotek...bo mam same ślubne...które wykradam z naszego ślubnego albumu :) bazą do mojego LO jest artist canvas board...wykorzystałam papierki 13 arts, craft creations oraz dodatki teresa collins ...tło nieco potuszowałam , dodałam kilka primowych stempli i gesso :) pozdrawiam :)
Moje LO leci na wyzwanie nr 19 - letnia paleta kolorystyczna w scrapek :)








A tu paleta...




3 komentarze:

Handmade By Doris pisze...

Wooow!!! Pięknie Ci to wyszło!

sajciastyczna pisze...

ale cudo! o boże! w stu procentach oddałaś piękno i magie tego dnia! jej! naprawdę, jest genialne!

Barbara pisze...

Jest prześliczne.Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapek-Basia DT Scrapek