" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

piątek, 19 lipca 2013

Dwie takie...

Witam :) u mnie dzisiaj dwie karteczki pierwszą już widzieliście...liftowałam kiedyś Leoni na wyzwanie w Scrap lifting...i postanowiłam zliftować ponownie...pochwalę się nawet, że moja praca została wyróżniona z czego jestem bardzo dumna :) tym razem zrobiłam ją w poziomie :) druga to kartka moim zdaniem nieco uniwersalna... można ją podarować na rocznicę , na urodziny, na walentynki albo tak po prostu :) pozdrawiam :)






10 komentarzy:

Romantyczka pisze...

cudownie delikatna praca...napatrzeć się nie mogę.....

katslittlepassion pisze...

Pierwsza skradła moje serce :)
przepiękne!

magda pisze...

Pięknie! Pięknie! A kompozycja na pierwszej pracy - bajka :)

Ewa S. pisze...

Obie - piękne. Ujmują mnie kolorystyką i kompozycją!!!

Kasia B pisze...

Prześliczne obie!!
Pozdrawiam :)

CarmenAlice pisze...

Pięknie i subtelnie, wyróżnienia cieszą - gratuluję :)

Kasia pisze...

Cudne!

coops pisze...

so stunning margot.gorgeous flowers and I love your butterflies ;D

xx coops xx

artiza pisze...

pierwsza CUDO:) podziwiam...

kalinka pisze...

piękny ten ćwiek w różowym kwiatku. super