" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

środa, 10 lipca 2013

Kopertówka ślubna...

Witam...dawno mnie nie było...zbyt wiele spraw się nałożyło w jednym czasie...co nie oznacza, że nic nie robiłam :) po prostu brak czasu na pstrykanie fotek :) ale dzisiaj nadrabiam ślubną kopertówką zrobioną na bazie papierków Maja Design ...są piękne i tak delikatne...idealne na ślubne kartki i nie tylko :) pozdrawiam Was ciepło i do następnego :)






11 komentarzy:

Karolina pisze...

ciekawy kształt, ładny papier i kwiatki :)

Irena Tokarz pisze...

Śliczna. Podoba mi się kształt i wykonanie :-)

Kabis pisze...

Powtarzam się ale bardzo lubię Twoje prace! ślicznie dobrane kolory:)

Kasia B pisze...

Piękna kopertówka!!!
wspaniale3 dobrane kolory, piękne kwiaty i perfekcyjne wykonanie
Pozdrawiam :)

Handmade By Doris pisze...

Śliczna kopertówka, Fajnie, że zrobiłaś ją w innym kształcie.

coops pisze...

so beautiful margot.gorgeous design and I love your pretty colours ;D

xx coops xx

chanya13 pisze...

Urocza - ładny kształt, śliczne kwiatki

OriBella pisze...

Piękna i delikatna:)

ArtIs pisze...

Śliczna kopertówka i piękna kompozycja kwiatowa. Urzekła mnie błyskotka w kwiatku:))

donka66 pisze...

Cudna, nietypowa :) Ja umiem tylko tradycyjne kopertówki...

Ewa S. pisze...

Absolutnie cudownie zrobiona!