" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

sobota, 28 września 2013

Nocna zmiana...

Witam późną nocą :) ostatnio nocny marek ze mnie ... pracuję w moim kąciku na nocną zmianę... niestety ciężko w ciągu dnia coś stworzyć przy dwulatku :)pozdrawiam ciepło :)

Good Evening crafty friends...I hope you all had a good day...tonight's card I have made using beautiful new Spellbinders , cheery lynn and memory box dies...all available in Oyster Stamps. Have a lovely weekend :)




18 komentarzy:

Sylwia-eR pisze...

Śliczne-każda pora dobra jak powstają takie piękne prace : )

Karolina pisze...

piękne kartki - lubię twoje prace

Scrap Man pisze...

Wspaniałe prace. Co jedna to piękniejsza

CarmenAlice pisze...

Oj wiem coś o nocnym tworzeniu, moja dwulatka non stop mówi: mamo pobaw się ze mną, mamo poczytaj mi, mamooo... :) Kiedy dziecko pójdzie spać, można zrobić coś dla siebie... piękne prace!

Ewa S. pisze...

Przepiękne, a kwiaty przepiękne podwójnie!

Katrin pisze...

Очень красивые работы!

sajciastyczna pisze...

u Ciebie jak zawsze same piękności! masz cholerny dar do robienia kartek!

Margot-craftcorner pisze...

Ojej dziękuję wam za tak cudowne komentarze :*

Sylwia pisze...

wszystkie skradły moje serce! Przepiękne! Jak na nocną zmianę, to ślicznie to wszystko tworzysz:)

pam pisze...

beautiful cards Margot.
pam

coops pisze...

so beautiful margot.really fabulous designs ;D

xx coops xx

kasia23112511 pisze...

O niee, tyle cudowności naraz, że aż się napatrzeć nie mogę :) piękne kartki!

artiza pisze...

śliczności...a z serduchem...zjawiskowa:)

donka66 pisze...

Przepiękne kartki!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Przepiękna ta nocna produkcja!!

Gadżeciarnia pisze...

cudowne... i podziwiam, ja przy córeczce popadłam w nieróbstwo hobbystyczne

Dasanda pisze...

Przeglądłam kilka Twoich postów i pod każdym pasowałoby napisać jak cudowne prace tworzysz. Prześliczne są Twoje karteczki, takie cieple, widać, że z wielka pasją i starannością je tworzysz... o wykonaniu nie wspomnę...
Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę kolejnych kreatywnych dni :)

Handmade By Doris pisze...

Prześliczne karteczki.
Dawno tu nie zaglądałam z braku czasu, ale nadrobię, bo tyle piękności stworzyłaś, że szkoda przegapić :))))