" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

wtorek, 3 września 2013

To cheer you ...

Witam :) dzisiaj chciałam Was zaprosić na wyzwanie w Craft - Szafie pod tytułem mediowe wariacje... to nie moja technika ale starałam się jak mogłam :) w swojej pracy użyłam Ranger paint dabber ( perłowy ), gesso oraz tuszy distress...potraktowałam nimi nieco tło i moje kwiatuszki - które zrobiłam sama...poza tym jest latający motyl i kawałek sznureczka :) pozdrawiam i zapraszam do wspólnej zabawy :)



4 komentarze:

Handmade By Doris pisze...

Piękna! Motyl wygląda fantastycznie :))

coops pisze...

so gorgeous and pretty margot.the butterfly is beautiful :D

xx coops xx

sajciastyczna pisze...

jaka piękna, delikatna, lekka i elegancka! cud!

artiza pisze...

zjawiskowa:)