" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

środa, 18 września 2013

urodzinowa mieszanka...

Witam :) dzisiaj kilka karteczek w tematyce urodzinowej ... zrobiłam małe zamieszanie w papierkach Magicznej Kartki, Galerii i Studio75 ...i wyszły mi takie twory...do tego dodałam kilka wykrojników które znajdziecie w Oyster Stamps :)

Hello everyone :) just want to share some birthday cards with you today ... I made them using Magiczna Kartka, Gallery and Studio75 papers and beautiful dies from Oyster Stamps... have a lovely day and thank you for stopping by :)








10 komentarzy:

Ewelina pisze...

Piekne kartki, dla mnie wspaniala to ta ''a birthday hello- przecudna!!

Sylwia pisze...

wszystkie prześliczne, ale mnie najbardziej do gustu przypadła ostatnia:):) Pięknie wykonane!

artiza pisze...

rewelacja:)

CarmenAlice pisze...

śliczne kartki, ale najbardziej podoba mi się ostatnia - niesamowicie delikatna, pastelowa

sajciastyczna pisze...

o ranyy! jak zawsze same cuda! wszystkie przepiękne! pierwsza i ostatnia to moje faworytki i nie wiem którą kocham najbardziej! ale chyba ta pierwsza jest najbardziej magiczna z tych najmagiczniejszych, bo oddaje taki totalnie fantastyczny nietypowy klimat!

Margot-craftcorner pisze...

jej dziękuję wam za takie cudowne komentarze :)dodają motywacji :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wszystkie śliczne !!!

coops pisze...

fantastic cards margot.your designs are really beautiful :D

xx coops xx

pam pisze...

beautiful cards Margot, such pretty papers and gorgeous embellishments.
pam

magda pisze...

Jakie piękne! Kolory pozytywne, tak świetnie zgrane.