" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

poniedziałek, 28 października 2013

Birthday...

Witam późną nocą :) ostatnio nocny marek ze mnie...a raczej nocny bloger :)ale doba dla mnie za krótka:) dzisiaj zaległe urodzinowe karteczki na papierkach galeriowych ...udekorowane moimi kwiatuszkami, które zrobiłam z wykrojników spellbinders ... wykrojniki do nabycia w świetnej cenie w Oyster Stamps  ( dla mieszkających w UK przesyłka za darmo ). Pozdrawiam i miłych snów...:) dziękuję Wam bardzo za odwiedziny ...każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)





15 komentarzy:

Renikaa pisze...

Śliczne Kartki. A od tych Twoich kwiatków nie mogę oderwać wzroku - rewelacja:)

Karolina pisze...

ślicznie jak zawsze:)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Obie karteczki genialne, chociaż bardziej podoba mi się pierwsza, świetny stempelek..Pozdrawiam:)))

el pisze...

te wykrojniczki są tak lekkie i delikatne i taka też są karteczki , pełne wdzięku i lekkości

Joy pisze...

Bardzo mi się podobają, śliczne papierki, kartki dają taki efekt świeżości i delikatności:)

Wiosenna Szkatułka pisze...

Prześliczne kolorki. Subtelne i eleganckie. Obie są piękne :)

Małgorzata C. pisze...

Śliczne karteczki pełne delikatności:) Pozdrawiam:)

pam pisze...

beautiful card Margot, love the papers and gorgeous flowers.
pam

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Pięknie u Ciebie!

Hellen pisze...

Such pretty colours you combine together to make such lovely cards x

coops pisze...

these are gorgeous margot.really pretty designs :D

xx coops xx

Miriam Blada pisze...

Prześliczne karteczki :)

kasia23112511 pisze...

P i ę k n e! :)

Terenia pisze...

Przepiękne karteczki z cudnymi kwiatkami.
Pozdrawiam serdecznie.

artiza pisze...

cudne a formy zdobień papieru i kształty....fenomenalne...:)