" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

czwartek, 17 października 2013

box...

Witam dzisiaj szybciutko bo mam w domu mały szpital :( sama nie najlepiej się czuję ... a mój mały bąbelek ma zapalenie płuc ... chociaż na moje oko to tchawica bo stracił głos i szczeka jak piesek ... ale nie jestem lekarzem więc nie będę podważać diagnozy... to tyle prywaty przejdźmy do pudełeczka :) jakie jest każdy widzi :) eleganckie  i szykowne... ale taka też okazja :) zrobione przy użyciu wykrojników Spellbinders i Cheery lynn dostępnych w Oyster Stamps . Użyłam papierków Studio75 i dawno zapomnianego folderu do embossingu :)








14 komentarzy:

weronkaa84 pisze...

Cudowne! Idealne!:)

Margo La pisze...

Niestety szczekający kaszel to jeden z objawów zapalenia płuc. Wiem co mówię bo mój syn już 3 razy przechodził. Piękne pudełeczko:)

artiza pisze...

cudne i faktycznie SZYKOWNE:)ps. uwielbiam to słowo:)

donka66 pisze...

Cudowne pudełeczko!

Handmade By Doris pisze...

Piękne i bardzo eleganckie :)))

Anna T pisze...

Śliczne :) I taki smakowity torcik :)

pam pisze...

stunning box Margot, beautiful colour and design.
pam

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudny BOX!!!! Elegancki torcik i te kwiaty urocze! Super kolorki!!!

coops pisze...

oh wow this is fantastic margot.so stunning ;D

xx coops xx

kasia23112511 pisze...

Uwielbiam Twoje prace! :) a box jest cudowny!

Kasia B. pisze...

Przepiękne pudełeczko!!!

karka00 pisze...

śliczne, super się prezentuje taśma koronkowa :)

EWEPASSION pisze...

piękne! delikatne i w moich ulubionych kolorach :)

el pisze...

wow , cudeńko smakowite takie