" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

piątek, 25 października 2013

Rozaliowo...

Witam :) no i mamy piąteczek :) na początek weekendu chciałam Wam przedstawić Rozalię w moim wykonaniu :) w końcu dotarła do mnie kolekcja papierków Studio75 :) i od razu się za nią zabrałam :) do tego piękne wykrojniki z Oyster Stamps i garść moich kwiatów ... dziękuję Wam za odwiedziny i życzę udanego weekendu :) i jeszcze pytanie czy ktoś ma sposób na te poszarzałe zdjęcia na blogu ... strasznie mnie to drażni ... bo np na fb zdjęcia wyglądają zupełnie inaczej... buuu :(



17 komentarzy:

Anna T pisze...

Bardzo elegancka karteczka :)

Ab Fab Designs pisze...

I live this card ,the colours are so gentle
Hugs xx

Joy pisze...

Piękna kartka, kocham ten papier w niezapominajki!
Niestety, metody na zdjęcia nie znam:(

CarmenAlice pisze...

niezwykle delikatna i szalenie elegancka

pam pisze...

beautiful cards Margot, sorry cannot help with the colour tone.
pam

Handmade By Doris pisze...

Piękna! Twoim kartkom nawet poszarzałe zdjęcia nie zaszkodzą :))))

Kreatywny Zakątek (huanita7) pisze...

śliczna kartka! Spróbuj zapisać zdjęcia w formacie *png- będzie lepiej :) tylko ich rozmiar jest niestety większy wtedy ...u mnie na blogu możesz zobaczyć różnicę :) zdjęcia z pierwszego posta są właśnie w png...a już w kolejnym w jpg - różnica duża! Pozdrawiam :)

Wiosenna Szkatułka pisze...

Fantastyczna kartka! Przepiękna, elegancka.. będzie wspaniałą pamiątką na lata :)

Ja również zauważyłam, że ze zdjęciami dzieje się coś dziwnego po umieszczeniu ich w blogu. Myślę, że to serwis je kompresuje w jakiś dziwny sposób.

sajciastyczna pisze...

jak zawsze cudowny pomysł, wspaniała kompozycja, precyzyjne i niesamowicie profesjonalne wykonanie! cudo!

mag349 pisze...

Świetna kartka :)

Kasia B. pisze...

Przepiękna elegancka kartka !!!

Sylwia pisze...

karteczka przepiękna, jak zwykle zresztą. A te wykrojniki biją doslownie wszystko :) A jeśli chodzi o zdjęcia, to własnie mam to samo i chyba wezmę przyklad z komentarza powyzej, bo rzeczywiscie jakość umieszczanych ostatnio zdjec daje wiele do życzenia...pozdrawiam:)

coops pisze...

so beautiful margot.i love your pretty dies and flowers ;D

xx coops xx

zainspirowana pisze...

cudowne kartki!!! piękne!
szkoda, że ja takich nie dostałam... powinnam taką sprawić siostrze...

Andżelika N pisze...

Piękna karteczka :)

el pisze...

piękne te Twoje kwiatuszki

Terenia pisze...

Prześliczna kartka. Bardzo mi się papiery z tej serii podobają.
Podziwiam Twoje kwiatki !!!
Pozdrawiam serdecznie.