" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

niedziela, 10 listopada 2013

Urodzinowa..

Witajcie ... chwilkę mnie tutaj nie było ... ale miałam problem z blogiem i ogólnie z całym kompem... ale już jestem :) wczoraj byłam w Birmingham na craft show ... było cudownie i czułam się jak na lotnisku ... ogromne show  ... heh z parkingu wieźli nas autobusem :) cieszę się bo mogłam spotkać przyjaciół z Oyster :) i wyściskać się z nimi :) a dzisiaj mam dla Was urodzinową karteczkę :) pozdrawiam ciepło i do jutra :)



7 komentarzy:

Katrin pisze...

Красивая)

Anna T pisze...

Super kwiatuszki :)

Irena Tokarz pisze...

Śliczna praca, podoba mi się ten wykrojniczek użyty z białym papierem :-)

Joy pisze...

Urodzinowa kartka, bardzo delikatna i śliczna, kompozycja kwiatowa cudna<3

Sylwia pisze...

przepiękna i zarazem delikatna:) Jak juz wczesniej wspomniałam, bardzo podobają mi się Twoje karteczki z tym cudnym wykrojnikiem. Są bardzo elegankckie i śliczne:)
Pozdrawiam...

Arleta pisze...

piękna tak delikatna

coops pisze...

so beautiful margot.gorgeous pretty flowers and dies :D

xx coops xx