" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Urodziny craft szafy

Witajcie kochani :) dzisiaj chciałam Was zaprosić na nowe wyzwanie urodzinowe w Craft Szafie zajrzyjcie koniecznie bo jest do zgarnięcia super nagroda ... no i fajnie byłoby gdybyście razem z nami świętowali nasze urodziny :) ja przygotowałam karteczkę z grającą "craft szafą " , w którą zapakowałam cały nasz team ... bo mamy bardzo zgrany zespół ... a szafa gra urodzinowy STO LAT, STO LAT :)


5 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

SUPEROWA!!!!

Ewa pisze...

Pomysłowa! Piękna :)

Wiosenna Szkatułka pisze...

Ależ pomysłowa karteczka :D Fantastyczna :)

kasia23112511 pisze...

Podziwiam Twoją pomysłowość :) wspaniała :)

zielona liszka pisze...

Ale super bardzo mi się podoba!