" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

poniedziałek, 10 lutego 2014

Urodzinowo...

Witajcie kochani :) wracam po krótkiej przerwie :) troszkę ostatnio zawiodło mnie moje samopoczucie... ale jest już lepiej :) dzisiaj mam dla was dwie karteczki urodzinowe... ale to nie wszystko... mam też świetną wiadomość zostałam zaproszona jako gościnna projektantka na blogu Die-Namites Dies :) Nie wiem jeszcze dokładnie kiedy będę gościć... ale na pewno Was poinformuję... a tymczasem zaglądajcie na bloga Die- Namites Dies bo już niedługo blog hop :)

Hello Folks :) I have two birthday cards to share with you :) hope you like them :)and I have a great news today... I 'm a member of Guest Design Team at Die - Namites Dies blog :) I'm very pround and happy of this :) thank you for stopping by :)



11 komentarzy:

Kasia B. pisze...

Śliczne delikatne karteczki !!
Pozdrawiam :)

artiza pisze...

fantastyczne karteczki...i gratuluje wyróżnienia:)

Arleta pisze...

bardzo fajna

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczne karteczki!Fajnie że wróciłaś. Gratuluję wyróżnienia

Joy pisze...

Piękne kartki i gratuluję możliwości bycia gościnną projektantką :)

Patrycja F pisze...

Przepiękna twórczość, gratuluję!!!

coops pisze...

both so stunning margot.your designs are beautiful :D

x coops xx

Anna Rogalska pisze...

Przepiękna kartka!

Anna Rogalska pisze...

Przepiękna kartka!

Maja Jaskulska pisze...

Piękna karteczka!

Margot-craftcorner pisze...

Dziękuję Wam bardzo :) pozdrawiam ciepło :)