" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

sobota, 14 czerwca 2014

Jestem ...

Witajcie kochani po dłuższej przerwie ... jestem , wróciłam ... odpoczęłam ... przywiozłam ze sobą pakę papierów i teraz tnę i tnę ... ale najpierw nadrobię zaległości ... ponieważ jest mnóstwo prac , których jeszcze nie pokazałm na blogu :) dzisiaj prace ... można powiedzieć osobiste... w roli głównej mój mały synek , który jutro kończy 3 lata... ależ to zleciało :) prace przygotowane dla Craft Szafy i La-La Land Crafts :)

Rameczkę stworzyłam zainspirowana pracą Enczy ... przerobiłam ją jednak nieco na potrzeby własne :)








4 komentarze:

Amlai pisze...

Urocze prace :) Wszystkiego najlepszego dla małego solenizanta :)

sajciastyczna pisze...

Twoje prace jak zwykle zauraczajją!

sajciastyczna pisze...

Twoje prace jak zwykle zauraczajją!

CarmenAlice pisze...

piękne i niezwykle osobiste prace, zauroczył mnie scrap, sto lat dla jubilata :)