" Twórczość - to królestwo, w którym tylko ten cesarzem, kto i parobkiem. "

Władysław Grzeszczyk

wtorek, 27 grudnia 2016

Sto lat ...

Witajcie Kochani !!!
Znowu nazbierało mi się zaległości przez okres świąteczny ... niestety złośliwość rzeczy martwych plus przygotowania świąteczne wzięły górę ... ale obiecuję , że wszystko nadrobię.
Mam nadzieję , że święta minęły Wam w cudownej atmosferze, w gronie rodzinnym lub przyjaciół.
Tak się składa , że my oprócz świąt obchodzimy również urodziny mojej siostry i dzisiaj właśnie pokażę Wam karteczkę ,którą specjalnie dla niej stworzyłam wykorzystując cudne dodatki z Wild Orchid Crafts.

Hello Everyone !!!
Hope you all had a wonderful Christmas wherever you are and whatever you did.
Today I would like to share with you a beautiful Birthday card created for my sister using lovely goodies from Wild Orchid Crafts.






5 komentarzy:

mosia m. pisze...

Śliczna jest!
Ja też nadrabiam wszystkie zaległości, pomału, bo trochę tego jest ;-)

Mihaela pisze...

Very beautiful card!

Margot-craftcorner pisze...

Dziekuje i pozdrawiam cieplo xx

Margot-craftcorner pisze...

Thank you very much xx

Margot-craftcorner pisze...

Thank you very much xx